Epson stylus photo 700

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 02 Nov 1998 - 22:06:36 MET

Krzysztof Jagiełło wrote:

 KJ> Praktycznie zdecydowałem się na kupno w/w drukarki, gdyż z obejrzanych
 KJ> wydruków różnych drukarek, jej były najlepsze. Jednak doszły mnie słuchy,
 KJ> że Epson ma jeden z najgorszych serwisów w Polsce. Użytkownicy Epsonów
 KJ> wypowiedzcie się na ten temat.

Cen firmowego serwisu HP nikt chyba nie jest w stanie przeskoczyć. Po gwarancji
usłyszysz, że jedyną częścią zamienną do drukarki XXX jest drukarka XXX (nie
licz na to, że nowa), 'naprawa' będzie kosztowała 100-120% ceny nowej drukarki
XXX i na dokładkę w ramach 'naprawy' zabiorą Ci Twoją drukarkę, odeślą do
Francji, żeby tam ją naprawić naprawdę i potem wepchnąć kolejnemu frajerowi,
który zdecyduje się na taką 'naprawę'.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl