Re: Epson stylus photo 700

Autor: Marcin Rogoz (martinr_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 18:30:32 MET

In article roman_at_silesia.pik-net.pl says...

> Cen firmowego serwisu HP nikt chyba nie jest w stanie przeskoczyć. Po gwarancji
> usłyszysz, że jedyną częścią zamienną do drukarki XXX jest drukarka XXX (nie
> licz na to, że nowa), 'naprawa' będzie kosztowała 100-120% ceny nowej drukarki
> XXX i na dokładkę w ramach 'naprawy' zabiorą Ci Twoją drukarkę, odeślą do
> Francji, żeby tam ją naprawić naprawdę i potem wepchnąć kolejnemu frajerowi,
> który zdecyduje się na taką 'naprawę'.

Niestety to prawda. Ostatnia moja HP 690C zaczęła strasznie zamazywać,
nic nie pomogało, więc zaniosłem do serwisu. Po 2 tygodniach odebrałem jš
i zapłaciłem 170 PLN. Wiecie co napisali na rachunku ? Czyszczenie i
konserwacja. Nie wymienili żadnej częœci. Jak się coœ naprawde zepsuje,
to chyba lepiej kupić od razu nowš drukarkę ;-(.

Marcin
smartin_at_nafta1.nw.pwr.wroc.pl