Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 20:36:23 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

: Pod win95 + netscape download pliku exe moze tez oznaczac jego
: wykonanie.

Śmierć frajerom. Na wypadek, gdybyś nie wiedział: Win95 to nie jest
cały świat...

: Chcialem jedynie zauwazyc, ze bliskosc pomiedzy poczta e-mail z
: zalacznikami a skasowaniem dysku przez wykonywalny zalacznik to 0,00001,
: na przykladzie jednej przegladarki z programem e-mail.

Hint: twierdzeń nie dowodzi się przykładami, je się obala kontrprzykładami.

: Czy uzywany przez nas, sciagniety z sieci program , strona www moze cos
: pisac do pliku cookies.txt - moze.

Nie może. Zmodyfikowałem źródła kernela (obsługę ext2fs) i nie da się
już zakładać plików o nazwie "cookies.txt" ;)))

: Czy latwo napisac taki program , ktory to wykona - b.latwo.

Napieraj :)

: Dalej nie bede pisal, aby nie zniechecac firm, instytucji od korzystania
: z internetu.

Nie bój się, "mojej" instytucji raczej nie zniechęcisz :)

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -