Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 21:13:01 MET

Darius Jack wrote:

> Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.
[ciach ustawianie sobie handlowanie *.exe]

> Inna mozliwosc to uzycie pliku cookies.txt jako batcha i zapisanie przez
> cookies , np. w java skrypcie na sciaganej stronie www zawartosci tego
> batcha lub skryptu. Cookies jest uzywany to przechowywania informacji o
> logowaniu, ale moze zawierac pelny kod programu, zapisany przez strone
> www (nawet mam taki skrypt w java skrypcie).
Mógłbys rozwinąć tę myśl? Niby co ma się stać od tego, że ktoś dopisze
kod BATa to cookies.TXT?

> Ale to sa te najbardziej jawne drogi, a poza tym sa po prostu zalaczniki
> do poczty, kore robia co zechca, moga sie w tle laczyc z internetem,
> sciagac i wysylac pliki na nasz dysk itp. itd.
O ile ktoś je uruchomi.
Jedyna możliwość nieświadomego złapanie wirusa przez WWW,
to dziury w IE, ale zostały załatane.

Bart

--
"Things don't have to be this way, catch me on a better day"
General.Bart_at_ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart