Re: 286 a stacja dyskietek

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 20:39:11 MET

On Sat, 31 Oct 1998, roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Sam procesor dawało się przełączyć, tylko że już nic poza tym nie dało się
> zrobić. Japońce zrobili nawet podróbę CP/M dla V20 (nie emulator!), ale wymagała
> specjalnej płyty głównej (opisane w .doc)...

 Wiesz moze dlaczego? Przeciez sprzet plyty glownej nie mial jak sie
dowiedziec, w jakim trybie dziala procesor, a przerwania powodowaly
przejscie do trybu natywnego, w ktorym mozna bylo je kulturalnie obsluzyc.
Czy moze cos bylo skopane w procesorze?

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +