Re: Popsuty monitor ??

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Mon 02 Nov 1998 - 18:41:36 MET

Marcin Nalepa <nalepa_at_elmer.com.pl> wrote:
>Mam taki problem. Mojej dziewczynie najprawdopodobniej zepsuł się monitor.
>To jest zwykła 14-stka (o monitorze mowa :-))) ) kolor. Objawia się to tym,
>ze jest bardzo niewyraźny obraz (można w miarę dobrze czytać czcionkę
>powyżej 20-tki !!). Gdy zmniejszę prawie na maxa kontrast i jasność to obraz
>staje się wyraźny. Niestety nie ma już gwarancji na to pudło. Co może być
>przyczyna usterki ?

Czy pod pojeciem niewyrazny kryje sie moze nieostry?
Jezeli tak, to trzeba rozebrac monitor, i tam z boku
powinny byc rozne pokretla do regulacji parametrow
obrazu, jednym z nich jest ostrosc.
Moze to tez byc cos innego, ale trzeba sie zastanowic
nad sensem ewentualnej naprawy, czy jest sensowna.

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl