Popsuty monitor ??

Autor: Marcin Nalepa (nalepa_at_elmer.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 17:34:51 MET

Mam taki problem. Mojej dziewczynie najprawdopodobniej zepsuł się monitor.
To jest zwykła 14-stka (o monitorze mowa :-))) ) kolor. Objawia się to tym,
ze jest bardzo niewyraźny obraz (można w miarę dobrze czytać czcionkę
powyżej 20-tki !!). Gdy zmniejszę prawie na maxa kontrast i jasność to obraz
staje się wyraźny. Niestety nie ma już gwarancji na to pudło. Co może być
przyczyna usterki ?