Re: BH6/wiatrak/temperatura/dziwny jest ten swiat :-)

Autor: Marek Jasinski (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 10:32:03 MET

Przemyslaw Mikosz napisał(a) w wiadomości: >> >plyty?
>Podaje fakty:
>BH6 bardzo nie lubi wentylatorow podlaczanych do gniazdka na plycie.

A to ciekawe ...

>Mam specjalny wiatraczek 3-pinowy i:

Ciekawe do czego się specjalnie nadaje ...

>Na Asusie P2B - 1200RPM (troche malo) i "error" w BIOSie (ustawilem
>Ignore)
>Na Abicie BH6 - 0 RPM !!! (w BIOS'ie, ale kreci sie mniej wiecej tak
>samo jak w P2B)
>BH6 pokazuje temperature 50 stopni !
>Po odlaczeniu wiatraczka temperatura juz tylko 34 stopnie.

Jeden post wyżej napisałem jakie temperaturki są u mnie. Wiatrak jest
podłączony do 3-pinowego gniazdka a nie zasilacza.

>Moje przypuszczenia: Wiatrak cos zakloca w BH6 - stad to sie dzieje,
>zostawilem
>wiatrak podlaczony, pokazuje 50 stopni ale nic sie nie dzieje...wiec
>olewam to.

>Na Asusie pokazywalo zawsze 28 stopni (z wiatrakiem i bez) - taki sam
>konfig
>komputera (oprocz plyty glownej of coz).
>Ogolnie uwazam, ze BH6 nawet sie do P2B nie umywa (poza Soft Menu).
Dlatego, że u Przemka pokazuje 50 stopni to płyty BH6 są do dupy. Na ten
temat też coś napisałem post wyżej.

Koniec!

Pozdrawiam!
Marek Jasinski