Re: win 98 dylemat

Autor: Sebastian Grzanowicz (seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 00:09:18 MET

-=Wichura=- wrote:

> cze
>
> ZALETY:
> 1 i najważniejsza to --<<< system plików Fat32 >>>---

ta najważniejsza to lipa bo pod 95 OSR też się ma fat 32
a fat 32 też ma wady

> 2 mój cd-rom pod W98 lepiej czyta płytki

a to ciekawe, ciekawe

> 3 Windows Update

hmm nie za bardzo rozumiem

> 4 Stabilniejszy system

co do tego to mam wštpliwosci stabilny przeciesz co chwila sie wykłada
warto wspomniec ze nawet getsowi się wyłożył podczas pokazu
bo chyba stabilnosc polega na wieszaniu chuba ze nie rozumiem pojęcia