Re: win 98 dylemat

Autor: -=Wichura=- (wichura_at_vc.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 02:11:03 MET

>ta najważniejsza to lipa bo pod 95 OSR też się ma fat 32
>a fat 32 też ma wady

może i tak, ale jak się za często HaDeDeka nie formatyje to jest ok.

>a to ciekawe, ciekawe

i autentyczne, teraz zaczął nawet lepiej korygować błędy!!!

>hmm nie za bardzo rozumiem
WU to system uzupełniania W98 o, jak to powiedziec, upgrady z I-netu

>co do tego to mam wštpliwosci stabilny przeciesz co chwila sie wykłada
>warto wspomniec ze nawet getsowi się wyłożył podczas pokazu
>bo chyba stabilnosc polega na wieszaniu chuba ze nie rozumiem pojęcia

Ja nie jestem Gatesem i nie prowadzę pokazów, ale w porównaniu z
W95 nowe okna są ZNACZNIE stabilniejsze w każdym razie umnie.

For the beer and the fight and we have allright
wichura_at_vc.pl