Re: Duze litery w Windows 98

Autor: Jacek Dlugosz (mcjack_at_top.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 16:48:55 MET

Adam Jarecki wrote:

> Przesiadam sie na nowy komputer a co za tym idzie - nowy system
> operacyjny. Czy ktokolwiek potrafi mi powiedziec, w jaki sposob
> przekopiowac pliki z Win 3.x na Windows 98 aby system NIE zamienial
> pierwszych liter z malych na duze? Problem dotyka przede wszystkim pliki
> HTML, ktorych mam na dysku setki i nie jestem w stanie recznie
> pozmieniac nazw.

Dawniej (DOS/Windows) w systemie nie było podziału na duże i małe
litery.
Obecnie (Windows 95/98) są duże i małe litery.

Jeżeli plik nie posiada długiej nazwy (czyli np. pliki ze starego
systemu)
to standardowo Windows wyświetla je jako pliki zaczynające się od dużej
litery.
(Tylko wyświetla - nic więcej).
Jeżeli zainstalujesz W98 lub IE4 to we właściwościach folderów możesz
wybrać
jak mają być wyświatlane takie pliki.
Przeglądarka powinna sobie poradzić bez żadnych problemów.

Powodzenia.
Jacek.