Re: Duze litery w Windows 98

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 17:46:16 MET

Myślę, że nie chodzi o to, czy przeglądarka na PC sobie poradzi. U mnie
problem polegał na tym, że gdy FTPem wgrywałem pliki na serwer WWW (UNIX),
to nazwy zostawały takie, jak były u mnie pod Windows95. A na unixie duże i
małe litery to nie to samo, i była kaszana.

Jeżeli nie chcesz użyć 4dos (patrz mój poprzedni post) a chodzi o opisany
przypadek, to zdaje się że ws-ftp ma opcję automatycznej zamiany nazw plików
przy upload'owaniu.

pozdr
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl