Duze litery w Windows 98

Autor: Adam Jarecki (jarecki_at_ikki.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 04:12:17 MET

Przesiadam sie na nowy komputer a co za tym idzie - nowy system
operacyjny. Czy ktokolwiek potrafi mi powiedziec, w jaki sposob
przekopiowac pliki z Win 3.x na Windows 98 aby system NIE zamienial
pierwszych liter z malych na duze? Problem dotyka przede wszystkim pliki
HTML, ktorych mam na dysku setki i nie jestem w stanie recznie
pozmieniac nazw.

A moze jest jakis programik, ktory w locie przestawi te piekielne
litery?

Prosze o odpowiedzi na e-mail:
jarecki_at_ikki.pl

Pozdrowienia