Jaki program do tworzenia prezentacji na CD

Autor: Krzysztof Babendych (krzybdy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:06:57 MET

Czy znacie jakis program, ktorego mozna by uzyc do stworzenia
prezentacji multimedialnej na CD?
Prezentacja mialaby byc nieliniowa, tzn. nie od planszy do planszy,
ale w zaleznosci od wyboru uzytkownika rozne strony. Np. jesli klikne
obrazek, to wyskoczy mi krolik, a jak nacisne inny obrazek, to przejde
do nastepnej strony.
Na elementy skladaly by sie obraz, tekst, troche dzwieku i kilka AVI.
Nic specjalnie skomplikowanego.
Zamierzam kupic program legalnie, ale nie wiem jaki. Zadne PowerPointy
nie wchodza w gre, bo to nie ten rodzaj prezentacji.
Najlepiej, jak by do odtworzenia calosci wystarczyla jakas
przegladarka, zeby nie trzeba bylo instalowac calego programu.

Bardzo prosze o wszelkie informacje i sugestie, bardzo mi zalezy!

 Krzysztof Babendych
 krzybdy_at_kki.net.pl