Re: Test "Chipa" a Asus P2B i Matrox G200

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 18:36:34 MET

Bartosz Frankowski-remove "bantispame" from my adress to send me a letter.
napisał(a) w wiadomości: ...
>Testy i opisy oni maja w wiekszosci solidne, wiec mozna tym sie
>kierowac. Trzeba tylko zrobic wlasna interpretacje, a nie polegac na
>ichniej.
Co do testow, to co sadzicie o tescie Matroxa G200 pod znaczaym tytulem:
"Voodoo kiler !" ;) i zdanie z testu:
" W tescie Direct3d Matrox okazal sie szybszy od tandemu STB MegaMagic
(2xBlackMagic 3d podlaczone tasma SLI) o ok 11% " !!!
A wiec Voodoo2 SLI killer !!! Nie bede sie wypowiadal na temat autora ( a
jestem
w miare obiektywny: mam V2+ G200) ale cos z nim delikatnie mowiac nie tak.

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcciki