Re: Jaki program do tworzenia prezentacji na CD

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 20:40:20 MET

Krzysztof Babendych napisał(a) w wiadomości:
<36375678.196612_at_news.uw.edu.pl>...
>Czy znacie jakis program, ktorego mozna by uzyc do stworzenia
>prezentacji multimedialnej na CD?

>Zamierzam kupic program legalnie, ale nie wiem jaki. Zadne PowerPointy
>nie wchodza w gre, bo to nie ten rodzaj prezentacji.
>Najlepiej, jak by do odtworzenia calosci wystarczyla jakas
>przegladarka, zeby nie trzeba bylo instalowac calego programu.
>
>Bardzo prosze o wszelkie informacje i sugestie, bardzo mi zalezy!

Polecam Scala Multimedia 200, program
do tworzenia profesjonalnych prezentacji,
kilkaset przejsc, efektow itd. Mozliwosc
tworzenia interaktywnych prezentacji
a nawet gier. Pliki wynikowe zapisywane
sa w postaci pliku .exe a wiec nic nie
trzeba instalowac na innym kompie zeby
to obejrzec. Po prostu odpalasz i juz.
Program ma opcje do tworzenia na CD
wersji, ktora po wlozeniu do napedu sama
sie odpali, czyli krotko mowiac autostart.
IMHO nie ma lepszego programu do
prezentacji. Nie wiem tylko czy oryginalny
program nie kosztuje ladnych kilkadziesiat baniek...

--
Pozdrawiam
Marek Oberman