Re: Podkrecanie

Autor: Jacek Skaznik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 16:43:23 MET

>Po pierwsze czy podnosiles napiecie procesorowi??
>Po drugie jak masz ustawiona szyne AGP 1/1 czy 2/3 moj intel wiesza sie na
>2/3
>Po trzecie wylacz w biosie sdram precharge control u mnie powodowal lekka
>niestabilnosc i wlacz reszte
>Po czwarte zupgraduj sobie bios (wlasnie wyszedl)
>Po piate powiedz czy ta kuracja cos dala i gdzie zostal procesor
>wyprodukowany w malezji czy costaryce (biala tabliczka na procku)

Nie podnosilem napiecia (chyba sobie podciagne na 2.1).
Ustawie sobie dzisiaj AGP 1/1, moze cos pomoze
sdram precharge control - ok, ustawie
upgrade tez zrobie
a procek jest sl2wm malay (czyli taki, ktory powinien sie dac). Ale mi
raczej chodzilo o to, czy zestawienie 83 na magistrali (41.5 na PCI) +
drivery Tyan UDMA moga powodowac pady?
Innymi slowy - czy Fireball SE wytrzyma (albo raczej czy kotroler
wytrzymuje).

Jacek Skaznik