Re: Podkrecanie

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 21:17:57 MET

>Mam bardzo podobny problem - nie moge podkrecic swojego 300A na 450, wiec
>probowalem na 4.5x83 - niestety co 2-3 dni mialem pad dysku pod NT (po
>zainstalowaniu sterownikow UDMA Tyana) - nie dalo sie nic z tym zrobic -
>trzeba bylo reinstalowac. W koncu sciagnalem go na 4.5x75 - na razie chodzi
>stabilnie ale boje sie ze znow padnie. Moj konfig:

Po pierwsze czy podnosiles napiecie procesorowi??
Po drugie jak masz ustawiona szyne AGP 1/1 czy 2/3 moj intel wiesza sie na
2/3
Po trzecie wylacz w biosie sdram precharge control u mnie powodowal lekka
niestabilnosc i wlacz reszte
Po czwarte zupgraduj sobie bios (wlasnie wyszedl)
Po piate powiedz czy ta kuracja cos dala i gdzie zostal procesor
wyprodukowany w malezji czy costaryce (biala tabliczka na procku)

Pozdrawiam