Re: Voodo i Voodo II

Autor: Kleszcz (kle_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 16:41:04 MET

Kris napisał(a) w wiadomości: <36318456.8BAE5254_at_free.polbox.pl>...

>Osobiście nie jestem oszołomiony. Robi to na co liczyłem przy
prędkości
>jakiej się spodziewałem :-)

Teoretycznie(przy szybkiej pamięci i dobrych sterownikach) 3x
szybciej niż voodooII przy porównywalnej cenie. No i nie trzeba
odzielnej karty graficznej (co w przypadku AGP ma niebagatelne
znaczenie)

>Asus TnT w Mikosza za coś 560 zł.

Za 560??? Najniższa cena, jaką dotąd spotkałem to coś ok. 800. AFAIK
karty na rynku mają wolną pamięć i nie są jeszcze ostatecznymi
produktami.

   - <<<Michał Kleszczonek>>>-
<<<<<<<kle_at_kki.net.pl>>>>>>>
   - <<<logon as: KLESZCZ>>>-