Re: FIC 503+ - jak ustawić do AMD K6 2 266 ?

Autor: Piotru$ (piotrus_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 09:54:08 MET

Cześć

Tue, 27 Oct 1998 16:51:59 GMT, pasek_at_NoSpam.kki.net.pl (AP)
napisał(a):

[...]
>Na dzień dobry można spróbować włączyć w setup'ie test pamięci
>(domyślnie jest wyłączony). Czy czysty DOS da się uruchomić z
>dyskietki? Jeśli tak to spróbuj zapuścić jakiś DOSowy program który
>dokładnie przetestuje pamięć. A czy moduły pamięci obsadzone w jednym
>banku są aby na pewno tego samego typu? Można jeszcze
>poeksperymentować z ustawieniem "Bank x/x DRAM Timing" w sekcji
>Chipset Features setup'u.
[...]

Pamięci sprawdzaliśmy - w moim kompie chodzą OK. Tak samo twardziel. U
mnie da się na nim zainstalować wszystko i jest spoko. Fakt że nie
pomyślałem o timingach, zaraz dzisiaj to sprawdzę. Mam pytanie jeszcze
co do tego taktowania pamięci. Na tej płycie można je taktować z AGP
lub z magistrali systemowej. Co wybrać ? Procesor chodzi na 4x66, czy
jest w takim razie sens mieszać z tym AGP ?
Czy są jeszcze jakieś zworki, które powinny zostać ustawione?
Złożyłem już kilka kompów i z róznymi problemami przyszło mi się
zmierzyć, ale tu mi ręce opadają. Zastanawiam się czy nie sprawdzić
jakiejś innej płyty przy tym samym zestawie.

W każdym razie dzięki za pomoc, a może ktoś coś jeszcze może dorzucić?

Piotru$ <Piotr Olech>
piotrus_at_srv.spinet.com.pl