Re: FIC 503+ - jak ustawić do AMD K6 2 266 ?

Autor: AP (pasek_at_NoSpam.kki.net.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 17:51:59 MET

On Mon, 26 Oct 1998 02:13:38 GMT, piotrus_at_srv.spinet.com.pl (Piotru$)
wrote:

>Cześć!
>
>Mam problem jak w temacie. Szwagier ma taki zestaw i coś się piep..
>psuje. Komp się wiesza (pod Windą 95).
>Pamięci: stare SIMMy, karta graficzna : jakaś stara S3 na PCI
>Próbowaliśmy różnych ustawień, przełączaliśmy taktowanie pamięci na
>AGP i na częstotliwość procka i ciągle to samo. Procek chodzi na 4x66.
>Co to kurczę może być, w BIOSie coś włączyć/wyłączyć.
>Jakieś sugestie ? Trzeba ściągać jakiś extra soft żeby Winda chodziła?

Na dzień dobry można spróbować włączyć w setup'ie test pamięci
(domyślnie jest wyłączony). Czy czysty DOS da się uruchomić z
dyskietki? Jeśli tak to spróbuj zapuścić jakiś DOSowy program który
dokładnie przetestuje pamięć. A czy moduły pamięci obsadzone w jednym
banku są aby na pewno tego samego typu? Można jeszcze
poeksperymentować z ustawieniem "Bank x/x DRAM Timing" w sekcji
Chipset Features setup'u.
Aleksander Pasek
mailto:pasek_at_NoSpam.kki.net.pl