Re: Riva TNT

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 21:57:49 MET

On Tue, 27 Oct 1998 18:53:09 GMT, Przemek Szuba <szuba_at_cavern.com.pl>
wrote:

<ciach>

>A wiec wynika z tego, ze FIC VA503+ ma problemy z AGP?

WSZYSTKIE plyty oparte na chipsetach nieintelowskich maja klopoty z
nowymi kartami AGP 2x (G200, Savage, TNT). Dotyczy to zarowno socket 7
jak i slot 1

>To na jaka cholere ludzie ja tak wychwalaja?

O to juz sie ich spytaj :) Zawsze pozostaje zakupienie Banshee lub V2
- z nimi nie ma zadnych problemow. A i drivery sa jakby bardziej
zoptymalizowane pod 3D NOW

>A co z wersja ATX (FIC 2013)?

j.w.

Pozdrowienia