Re: Lucky Star 5A MVP3

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 22:17:39 MET

Ja mam od jakiegos miesiaca LS 5MVP3 (AT) i w sumie jestem zadowlony.
K6-2 300 udalo mi sie podkrecic do 350 i dziala jak przecinak (na
wiatraku od Cyrixa oczywiscie). Jedyny problem jaki mialem to fakt, ze
opcja Video Shadow w BIOSie powodowala kretynskie wygaszanie sie ekranu
w trybie tekstowym (co jakies pol minuty na 2 sek. - niezaleznie od
mojej reakcji). Karta graf. to S3 Trio 64UV+ 2 MB PCI + akcelerator
Voodooo 1 4 MB.

Krzychoo