Re: Podkrecanie

Autor: Jacek Skaznik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 20:54:26 MET

>W trakcie podkrecania C266 na P2B zawsze padal mi dysk (logicznie nie
>fizycznie). Czy komus taka sytuacja tez sie przydarzyla. A moze ktos wie
>dlaczego? Czy moze to byc problem plyty czy tez podkreconego (ale nie
>zaklejonego) Selera ?

Mam bardzo podobny problem - nie moge podkrecic swojego 300A na 450, wiec
probowalem na 4.5x83 - niestety co 2-3 dni mialem pad dysku pod NT (po
zainstalowaniu sterownikow UDMA Tyana) - nie dalo sie nic z tym zrobic -
trzeba bylo reinstalowac. W koncu sciagnalem go na 4.5x75 - na razie chodzi
stabilnie ale boje sie ze znow padnie. Moj konfig:

C300A @ 4.5x75MHz
Abit BH6
Quantum Fireball SE 6.4
64MB PC100 (LGS)
Permedia 2 AGP 8MB

Jesli ktos spotkal sie z podobnymi objawami moglby cos skrobnac.

Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl