Re: Problem z upgrade'em do V.90

Autor: hehehe (heh_at_hh.net)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 17:41:45 MET

Czesc,

Ja mam z kolei inne pytanie zwiazane z upgradem. Od czasu jak mam V90 to
modem przestal laczyc sie z niektorymi modemami na 33.6. Wyglada to tak,
ze dzwonie sobie do takiego modemu, moj w czasie wybierania robi swoje
beep-beep-beep, tamten podnosi sluchawke, popiszcza sobie z 3 sekundy i
taten milknie a moj dalej piszczy.
Poprobowalem roznych rzeczy i doszedlem do tego, ze jest to spowodowane
protokolem v90. Jesli wylacze go sobie (ats32=98) to sie laczy, a jak
wlacze to juz nie chce.
Gdybym mial win98 to bym sobie zainstalowal dwa rozne drivery do jednego
modemu i w zaleznosci od potrzeby uzywal takej albo takiej konfiguracji.
Problem w tym ze uzywam NT a tu nie mozna (a przynajmniej nie wiem jak) w
RAS'ie zainstalowac dwoch roznych driverow do tego samego modemu, nie
pozwala na to fakt ze sa one podpiete do tego samego com'a (co jest
oczywiste).

Ot i moja historia. Jesli ktos ma jakies sugestie to prosze o rade.

Tomek