Re: ok.80% modem szybciej

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (hand_at_bantispamekki.net.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 17:26:19 MET DST

>1.we właściwościach danego portu COM na którym jest podpięty modem
np.com4
>ustawić
>a/ Bitów na sek. 115200
>b/ sterowanie przepływem : SPRZĘT
>2.we właściwościach modemu ustawić MAXYMALNA SZYBKOŚĆ : 115200

Swego czasu (jakis rok temu) przestawilem moj sprzet podobnie jak to
co ty tu podales, tyle tylko ze do pkt. 2. Nastepnych punktow nie
realizowalem. Gwoli wyjasnienia, to sie tylko bawilem ustawieniami i
nie mialem zadnych wczesniejszych informacji, ze to przyspiesza.

Ale do rzeczy. Ustawilem wlasnie tak, jak tu w pkt. 1 i 2 jest podane
+ dodatkowe ustawienia "E1", typ modulacji standard, kontrola bledow,
kompresja i oczywiscie kontrola sprzetowa.

Mam Zoom'a wew. V34i. i juz tylko te ustawienia daly wyrazne
przyspieszenie, lecz takze pojawily sie pewne problemy podczas pracy w
sieci. Te problemy zlikwidowalem sredniujac wartosc buforow
wejsciowych i podwyzszajac wartosci buforow wyjsciowych FIFO, a nie
tylko zwiekszajac, jak pan sugeruje w pkt. 4. (BTW, to sie da zrobic z
GUI, a nie recznie grzebiac w ini) Teraz wszystko chodzi o.k. i
szybciej niz u znajomych, ktorzy maja podobny sprzet.

ps:
Podane przez pana, dodatkowe ustawienai wyprobuje. Moze tez troche
przyspiesza.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org