Re: ok.80% modem szybciej

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 19:44:37 MET DST

Poza tym, że modem szybciej wybiera numer i tym, że programy pokazują
mylnie, że niby modem łączy się z prędkością 115kbps (a nie 33.6 co
oczywiście nie jest prawdą a wartość ta nie jest prędkością modem-modem a co
najwyżej max. prędkością modem-komputer) nie zauważyłem żadngo
przyspieszenia (sprawdzałem przy ściąganiu grup dyskusyjnych i wysyłaniu
ponad 0.5MB pliku mp3 - przy owym pliku transfer trzymał się w granicach
28-34kbps).