Re: ok.80% modem szybciej

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (hand_at_bantispamekki.net.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 17:26:21 MET DST

przyspieszył :

Bo to pokazuje to okno to nie rzeczywista szybkosc, tylko speedlimit,
czyli gorna granica do ktorej mozna dojsc przy przesylaniu. Przy
kompresji 1x ma pan max 36 kb, na modemie 36 kb. Lecz jesli wlacza sie
kompresja, to przez lacze idzie wiecej i wtedy moze dojsc do tej
gornej granicy 115200, ktorej nie moze przekroczyc. Zobaczy pan, ze
czasami beda wypadac polaczenia o mniejszej gornej granicy. Tak bedzie
sie dzialo wtedy, gdy jakosc lini bedzie sie pogarszac. (Dawiej jakosc
mogla sie pogarszac chocby dlatego, ze sasiadka dzwonila i nagle
okazywalo sie, ze mozna ja uslyszec we wlasnym telefonie. Teraz to tez
zazwyczaj sprawa przeladowania lini, tyle tylko, ze juz nie slychac
gadajacych sasiadow.)

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org