Re: Uruchamianie Win 95 spod Win NT

Autor: PAWEŁ STOLARCZYK (paulus_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 19:57:07 MET DST

Krzysztof Skibniewski wrote:

> Walczyłem dziś i wczoraj (22.00-3.00) z tym bootowaniem i się udało.
> Małe sprostowanko jeżeli chodzi o pierwszy list na grupę. Wszędzie gdzie
> napisałem c:\.......... powinno być d:\......... ponieważ sytuacja jest
> taka.
>
> Miałem podłšczone do jednego kanału dwa dyski MAŁY i DUŻY.
> MAŁY C: DUŻY D:. Na małym zainstalowałem WIN95. Następnie zamieniłem
> fizycznie dyski i na DUŻYM czyli już C: zainstalowałem Win NT.
>
> Problem polegał na tym że chciałem odpalać przy tej konfiguracji dysk D:
> MAŁY z WIN95 z poziomu WIN NT z boot.ini. NIE UDAŁO SIĘ !!!

> [...]

:-)))
soryy za usmieszki ale ja tez sie meczylem z tym problemem ze tydzien. I nic
(nie uzywalem zadnego boot menagera)
teraz po prostu gdy startuje system to wciskam F4 tak ze bios skip'uje
(przepraszam za neologizm) mi pierwszy dysk i bootoje system w98 z drugiego
dysku. Efekt jest ten sam jak u ciebie bo tez nie widze pod w98 partycji dysku
NT, ale i tak to nie wiele daloby bo wszystkie sa NTFS.

to chyba prostsze rozwiazanie.

PauluS

--
Paweł Stolarczyk