Uruchamianie Win 95 spod Win NT

Autor: Krzysztof Skibniewski (era2000_at_onet.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 14:15:13 MET DST

Walczyłem dziś i wczoraj (22.00-3.00) z tym bootowaniem i się udało.
Małe sprostowanko jeżeli chodzi o pierwszy list na grupę. Wszędzie gdzie
napisałem c:\.......... powinno być d:\......... ponieważ sytuacja jest
taka.

Miałem podłączone do jednego kanału dwa dyski MAŁY i DUŻY.
MAŁY C: DUŻY D:. Na małym zainstalowałem WIN95. Następnie zamieniłem
fizycznie dyski i na DUŻYM czyli już C: zainstalowałem Win NT.

Problem polegał na tym że chciałem odpalać przy tej konfiguracji dysk D:
MAŁY z WIN95 z poziomu WIN NT z boot.ini. NIE UDAŁO SIĘ !!!

Rozwiązałem ten problemik z pomocą PARTITION MAMAGER

I działa.

Niestety są małe problemy gdy odpalę WIN95, który jest na dysku D: to nie
widać dysku z NT mimo, że jedno i drugie ma FAT-16.

Cóż, nic nie jest doskonałe.

Dzięki ogólnie za zainteresowanie tematem.

--
<-----
ERA2000