Re: Po prostu chce wiedzieć...

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 02:12:28 MET DST

Wojciech Pąprowicz wrote in message <362e1e08.0_at_news.vogel.pl>...
>Cześć!!! Mam nnastępujace pytania: co zrobić gdy przez przypadek usunie się
>autoexec.bat lub config.sys

Napisac je od nowa ;)))
(ew. pisz na priva - moge pomoc).

>oraz co oznaczają parametry w pliku config.sys:

>[COMMON]=?

Ten wpis jest uzywany przy multiconfig startup. (kilka konfiguracji w
CONFIG.SYS wybieranych
przy uruchamianiu kompa z menu) Ten wpis oznacza poczatek sekcji, w ktorej
zawarte sa
polecenia wspolne dla wszystkich konfiguracji.

>DOS=HIGH,UMB=?

To oznacza ze jadro DOSu bedzie rezydowac w obszarach pamieci wysokiej - HMA
(HIGH) i gornej - UMB (UMB).

>FILES=...=?

To okresla maksymalna ilosc jednoczesnie otwartych plikow.

>BUFFERS=...=?

Okresla ilosc pamieci zarezerwowanej przez system dla danych przesylanych
do/z dysku.

>LASTDRIVE=M=?

Okresla, ktora litera dysku jest ostatnia w systemie. Jesli np.
LASTDRIVE=M, to mozesz miec dyski az do M: wlacznie,
a dalej nie.

>STACKS=...=?

Okresla ilosc pamieci zarezerwowanej przez system dla przetwarzania przerwan
sprzetowych.

>Dzięki za odpowiedzi i sorki za "głupie" pytania.

Nie ma za co. A pytania nie sa wcale glupie.
Kazdy ma prawo nie wiedziec i dlatego pyta.
A kto pyta ten zdobywa wiedze. ;)

Xylodius