Problemy z Audio Excel w Win 98

Autor: Marcy (marys_at_zsi2.zsi.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 02:28:16 MET DST

    Czesc grupowicze !!!

    Mam do Was pytanko. Otoz po instalacji Win 98 PL system nie
zainstalowal sterownikow do mojej wspanialej karty Audio Excel AV-310.
Zrobilem to wiec recznie, ale chociaz wszystko gra jak sie nalezy to
jednak po zakonczeniu pracy z Windows wyskakuje jakis blad. Udalo mi sie
znalezc informacje, ze mozna to naprawic za pomoca sterownikow, czy tez
patchy o nazwach v0152 i v0132. Niestety niegdzie nie moge tego cudenka
znalezc. Jesli ktos wie cos na ten temat to bardzo prosze o informacje.

Pozdrowienia Marcys