Re: Po prostu chce wiedzieć...

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 17:26:49 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 17:50:25 GMT, "Wojciech Pąprowicz"
<wojpap_at_friko4.onet.pl> wrote:

>Cześć!!! Mam nnastępujace pytania: co zrobić gdy przez przypadek usunie się
>autoexec.bat lub config.sys oraz co oznaczają parametry w pliku config.sys:

Trzeba usiasc na d... z dokumentacja systemu i wklepac w/w pliki od
nowa uzywajac jakiegokolwiek edytora ASCII. Ew. rozwiazanie
alternatywne - nabyc droga kupna skrzynke piwa i poprosic kogos kto
umie wklepac w/w pliki o pomoc.
>[COMMON]=?
sekcja wspolna konfiguracji wieloprofilowej (ustawienia w niej zawarte
sa wazne przy kazdej z wybranych konfiguracji)
>DOS=HIGH,UMB=?
DOS zaladuje sie ponad pamiecia konwencjonalna
>FILES=...=?
Ilos mozliwych do otwarcia jednoczesnie plikow
>BUFFERS=...=?

Rozmiar buforow - szczegolow nie pamietam, kniga lezy w domu
>LASTDRIVE=M=?
Ostatni naped dyskowy bedzie osnaczony litera M. Warto miec ustawiona
mozliwie niska litere - ustawianie lastdrive=Z zzera niepotrzebnie
pamiec - kto ma tyle dyskow???
>STACKS=...=?

Rozmiar stosu...

Darek