Re: RIVA TNT uszkadza płytę główn±?

Autor: Dawid (dave75_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 19:20:03 MET DST

Chaintech LX siadl po operacji wlozenia i uruchomienia Rivy TNT
(velocity 4400). Komputer uruchamial sie tylko po wyczyszczeniu BIOS-u
za pomoca zworki i TYLKO RAZ. Po ponownym uruchomieniu np. za pomoca
reset - czrny ekran i cisza. Sprawdzalem potem kazda czesc tylko plyta
byla do d... reszta dzialala. Plyta wczesniej tez dzialala z Intelem
740.
Ciekawe ?!?

Dave