Dziwny notebook

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 19:38:15 MET DST

Posiadam sobie taki dziwny notebook: Veridata Advance Xtra Pro 486S/50 Cyrix
Cx486 SLC (486DX50), 8 RAM, Cirrus Logic CL-GD6410 (256 kB), HDD wymienilem
z 120MB na 520MB. Oprocz standardowych portow posiada on zlacze SCSI-II (50
pin), nie ma natomiast portu PCMCIA i w zwiazku z tym mam pytanie: czy
istnieje mozliwosc podlaczenia do tego karty sieciowej lub modemu (czy
istnieje jakas przejsciowka SCSI-II <> PCMCIA. Jezeli tak to czy, za ile i
gdzie mozna cos takiego dostac? Z drugiej strony notebook'a jest Expansion
Bus Connector 60X2 EXT-1 (60 pin) do ktorego jest podlaczony modul z portem
COM-2, a w instrukcji jest napisane, ze Mozna w to miejsce wlozyc inne
Personality Modules: trackball, 2400/9600 modem/fax, LAN ethernet 10 base-T.
Co to jest za standard, nie jest to chyba PCMCIA,poniewaz w instrukcji nie
ma nic o PCMCIA. Schematy wszystkich portow sa w instrukcji, ale nie mam na
tyle wiedzy, zeby je rozszyfrowac. Pozdrawiam i prosze o pomoc :-)

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net