Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: D2.TsU (tsu_at_gnet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 14:10:26 MET DST


Kris wrote:

> No pewnie, ze malo :-) Marzy mi sie 75 fps w Unreal'u dla 1600x1280. Ale

Get real, man :)

> w innych D3D oprócz Unreal). Na Quake'ach i multiplayer'ach swiat sie nie
> konczy :-) Chyba rozumiesz dlaczego VooDoo II mnie nie interesowalo.

Sure :)

> Natomiast na horyzoncie widac nowe karty 3D ...

Hmm... ciekawym?

> >> duzych rozdzielczosciach. Ciekawe ile SLI daje w crusher w 1024?
> >Zamierzam nabyc niedlugo to sprawdze :)
>
> Chetnie zobacze (najlepiej 85MHz :-).

No wlasnie - do ilu mozna bezpiecznie podkrecic? (wentylator se sprawie niedlugo
:P)

--
D2.TsU
e.mail tsu_at_gnet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:05 MET DST