Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 14:20:04 MET DST

Kris <kris007_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<zkFW1.11218$bY2.2715337_at_news.tpnet.pl>...
> Śmy się dogadali... Oczywiście Elsa TnT :-)

Tak mi sie wydawalo bo pasowalo to do tej ceny ktora wczesniej mi podales
:)

> SRP teoretycznie powinien
> ustalić Elsa dla dystrybutorów na dany kraj (a dealerzy hulaj dusza).

SRP nie ma sie co przejmowac - dawno nie widzialem karty ktora kosztowala
by wiecej (lub tyle samo) co SRP.
Ja bardziej wierze ESP - sa bardziej zblizone do rzeczywistosci

> Widziałeś w internecie porównanie kart do MAX-a? Była TnT i Permedia 2
(ale
> i GLINT-y itp)

Jakies widzialem - ale one byly robione testami OpenGL. Heidi to zupelnie
inna klasa - to jest sterownik pod jedna aplikacje wiec jest optymalizowany
tylko pod nia. Dodatkowo heidi ma do obrobienia mniej danych niz OpenGL
wiec zysk jest jeszcze wiekszy

> Dobrze wiesz jak jest z tymi zapowiedziami ...

Niestety wiem :( Tyle ze chodzilo mi o to ze byly szanse na odciazenie
procesora (i to dosc powazne) - i nic z tego nie wyniklo. Niestety nie
wiadomo czy to developerzy tak pisza ze nie da sie tej technologii uzyc czy
tez 3Dfx ma z czyms klopoty

> No widzisz :-) Również w cenie.

W cenie to malo co go nie bije na glowe :)

> A G200 też w kilku kategoriach by go pobił.
> Ale nic go nie pobije w zajętości slotów dla grafiki :-)))) Swoją drogą
> wyobraź sobie konstrukcję umożliwiającą wkładanie np. 5 sztuk V2 do
jednego
> kompa (ceny urządzeń ISA by wzrosły :-)

Od razu bylo by wiadomo ilu jest maniakow na swiecie :)))) SLI zaczyna sie
zblizac do przyzwoitych cen wiec niewykluczone ze ludzie zaczna je czesciej
kupowac - zwlaszcza ze mozna juz uzywac dowolnych kart

> Z dramatyczną bezwzględnością :-)

I ze stala predkoscia niezaleznie od rozdzielczosci - to jest cos :))))

> Pozdrowienia.
> Kris.

Pozdrowienia

Vindex