Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 13:38:56 MET DST


>Mialem to na mysli:
>1024x768 demo1 16bit : 51.0 fps
>1024x768 demo1 32bit : 37.8 fps
>... malo :)

No pewnie, ze malo :-) Marzy mi sie 75 fps w Unreal'u dla 1600x1280. Ale
zanim sie doczekam to Unreal ustapi pola innej grze :-) Osobiscie nie gram w
multiplayer wcale wiec chetnie siegam do 32bit i predkosci rzedu 30 fps. 100
fps na TnT w Turok 800x600 az prosi o 32bit i wieksza rozdzielczosc (to samo
w innych D3D oprócz Unreal). Na Quake'ach i multiplayer'ach swiat sie nie
konczy :-) Chyba rozumiesz dlaczego VooDoo II mnie nie interesowalo.
Natomiast na horyzoncie widac nowe karty 3D ...

>> duzych rozdzielczosciach. Ciekawe ile SLI daje w crusher w 1024?
>Zamierzam nabyc niedlugo to sprawdze :)

Chetnie zobacze (najlepiej 85MHz :-).

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:05 MET DST