Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:04:14 MET DST

Kris <kris007_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<NSCW1.10971$bY2.2675655_at_news.tpnet.pl>...
> Generalnie widzialem to w odniesieniu do danej gry. W Quake'ach jakis set
> Unreal w rejestrach (próbowalem w Unreal, róznica jest smieszna czyli
> ponizej 10%).

Jesli mozesz znalezc tego seta to bylo by milo :) W Unreal'u wystarczy nie
instalowac patcha multitexture i efekt bedzie ten sam :) Roznica jest
rzeczywiscie niewielka - 10 - 15%

> Ja równiez. Ale warunkiem sukcesu bedzie rozsadna cena.

No coz ... Obawiam sie ze z tym moze byc gorzej - Permedia jest skierowana
raczej nie do graczy a do ludzi zajmujacych sie OpenGL i za to placi sie
dodatkowo. ELSA bedzie np. napewno drozsza ze wzgledu na dodatkowe drivery
(SI, heidi)

> No to chyba mam komplet :-)

Ale i tak stawiam na WinBench'a :) Te 20 zl mozna w koncu odzalowac a test
jest naprawde konkretny - w sumie jako jedyny testuje karte (2D) pod kazdym
wzgledem i dosc dobrze opiera sie optymalizacji sterownikow (czego o
WinTune nie da sie powiedziec)

> A co to jest ?

To taka sprytna metoda na odciazenie procesora. Ktos wykoncypowal ze
obiekty skladaja sie z bardziej skomplikowanych figur niz trojkaty i mozna
karcie podawac informacje o tych figurach (wlasnie paskach i wiatraczkach:)
pomijajac czesc vertex'ow

> Starocie ... :-)))

Ale jare :) I aktualnie nie do pobicia :)

> Wlasnie DataExpert i740 mna wstrzasnal :-) Wydawalo mi sie, ze
> zaimplementowali efekt mgly na 2D desktop :-)

No prosze - firma wiodaca w nowych technologiach :) Belinear'a i bump
mapping tez zaimplementowali? :)

> Pozdrawiam.
> Kris.

Pozdrowienia