Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 10:37:01 MET DST

>A wiesz jak to zrobic?

Generalnie widzialem to w odniesieniu do danej gry. W Quake'ach jakis set w
Unreal w rejestrach (próbowalem w Unreal, róznica jest smieszna czyli
ponizej 10%).

>Ja najbardziej licze na Permedie - ATI jakos nie ufam a Glaze to

Ja równiez. Ale warunkiem sukcesu bedzie rozsadna cena.

>Tryby raczej pozostana jakie byly - efekty tez. Co do multitexturingu
>- 3Dfx tego nie wyklucza chociaz raczej go nie bedzie. Chca utrzymac
>karte na jednym scalaku

:-(

>WB97? :) A tak powaznie - trudno powiedziec. Dosc dobrze wyglada
>WinTune 98 ale za malo kart nim testowalem zeby cos konkretniejszego o
>nim powiedziec. Jest jeszcze Speed Rate Ziff'a Davies'a ale test
>grafiki jest w nim bardzo krotki i odpowiada tylko czesci bussines z
>WB 98

No to chyba mam komplet :-)

>Na glide'a rowniez mozna duzo przerzucic - choc trudno mi powiedziec
>jak duzo. Kiedys 3Dfx twierdzil ze duzy postep bedzie jak
>zaimplementuja strips & fans ale teraz cos kreca :(

A co to jest ?

>To tak jak mnie - ja poprostu nie mam juz zaufania do takich kart.
>Inaczej juz dawno kupilbym SLI na 2* APAC 12 MB za 1000 zl :)

Starocie ... :-)))

>Boze bron mnie od Data Experta :) Co innego Asus - oni juz udowodnili
>ze maj porzadne kart graficzne i niewykluczone ze im bym zaufal :)

Wlasnie DataExpert i740 mna wstrzasnal :-) Wydawalo mi sie, ze
zaimplementowali efekt mgly na 2D desktop :-)

Pozdrawiam.
Kris.