Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:22:09 MET DST

>Jesli mozesz znalezc tego seta to bylo by milo :) W Unreal'u wystarczy nie
>instalowac patcha multitexture i efekt bedzie ten sam :) Roznica jest
>rzeczywiscie niewielka - 10 - 15%

Dokładnie :-( Set'a poszukam. Unreal'a właśnie biorę na warsztat :-)

>No coz ... Obawiam sie ze z tym moze byc gorzej - Permedia jest skierowana
>raczej nie do graczy a do ludzi zajmujacych sie OpenGL i za to placi sie
>dodatkowo. ELSA bedzie np. napewno drozsza ze wzgledu na dodatkowe drivery
>(SI, heidi)

Elsa SRP 395DM (u dystrybutora) nie jest zbyt wygórowaną ceną.

>Ale i tak stawiam na WinBench'a :) Te 20 zl mozna w koncu odzalowac a test
>jest naprawde konkretny - w sumie jako jedyny testuje karte (2D) pod kazdym
>wzgledem i dosc dobrze opiera sie optymalizacji sterownikow (czego o
>WinTune nie da sie powiedziec)

Racja. Za WB też się wezmę. Choć optyczna jakość obrazu ma dla mnie większe
znaczenie. Nie wierzę zbyt mocno w duże różnice prędkości.

>To taka sprytna metoda na odciazenie procesora. Ktos wykoncypowal ze
>obiekty skladaja sie z bardziej skomplikowanych figur niz trojkaty i mozna
>karcie podawac informacje o tych figurach (wlasnie paskach i wiatraczkach:)
>pomijajac czesc vertex'ow

Mocne.

>Ale jare :) I aktualnie nie do pobicia :)

To zależy w czym :-))))

>No prosze - firma wiodaca w nowych technologiach :) Belinear'a i bump
>mapping tez zaimplementowali? :)

I to z dużą stabilnością pracy :-)

Kris.