Re: HP czy LEXMARK

Autor: michal (michal_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 16:35:22 MET DST

Moze trafiles na badziwewne exemplarze bo moj ex-lex 1020 tez mial
kaszaniarski
podajnik i wogule byly z nim problemy, natomiast lex 5000 ma podajnik duzo
ulepszony, te nowsze modele sie rozna troche od tych starszych, sa
poprawione, posiadam lex 5000 juz pol roku i nie mam zadnych problemow z
niczym - moze jednak sprobowalbys poznac te drukarke? a co do wydruku to
jakosc kolorowego obrazka jest zdecydowanie lepsza niz na HP

Ramon Dustet napisał(a) w wiadomo¶ci:
<362790A8.5390FF83_at_mail.accent.com.pl>...
>Poczytałem sobie opinie grupowiczów i z tego można wywnioskowąć że Lexmark
5000
>jest lepszy od HP690C. Oto przykład dlaczego nie można zawsze wierzyć temu
co tu
>piszą.
>Osobi¶cie nigdy więcej nie kupie Lexmarka(do odsprzedaży jako firma
równiesz).
>Modelu 5000 nie znam i prawdę mówiąc nie chcę go poznawać.

jest to prawie to samo co 7000 tyle ze troszke wolniejsze

Gdzie¶ 2 lata
temu