Re: Uruchamianie WIN95 spod WIN NT

Autor: Jarek (jarek_at_nospam.3dart.com.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 13:08:50 MET DST

Sergiusz Mitin wrote in message <709utv$c46$1_at_blurp.memax.krakow.pl>...

>Smerfnie, już to sobie zapisałem do pliku i innym to radzę zrobić.

myslisz ze poslychaja? ja juz odliczam sekundy kiedy magiczne pytanie
znow padnie :)

>Na spokojnie przestudjuję ale dalej upieram się przy swoim: jeśli ktoś
>nie wie jak zrobić prymitywny multiboot to niech lepiej używa
sprawdzonych
>narzędzi, a nie urabia na ośpel plików startowych. Jest to raczej
zabawa dla
>nieco bardziej zaawansowanych...

a ja dalej upieram sie przy swoim ze trzeba by byc polglowkiem zeby
skopac boot.ini. moze i nie uda sie uruchomic innego systemu, ale start
tego co juz dziala jest bezpieczny. a pozatym naprawa boot.ini z
dyskietki ratunkowej to gora 3 minuty roboty, chyba ze nasz polglowek
niemialby dyskietki ratunkowej, ale chyba z takimi ludzmi nawet nie
chcemy tu dyskutowac, co? ;)
nie no moze troche przesadzilem z powyzszym stwierdzeniem ale naprawde
mysle ze grzebanie w plikach systemowych daje wieksza satysfakcje niz
korzystanie z gotowych boot managerow w stylu partition magica :)))

>Gość pisał na początku, że pierwszy dysk z WinNT na NTFS ale na moją
prośbę
>tego nie potwierdził. Tak że w tym momencie też nie mam pewności.

a kto wie co on mial na mysli piszac powyzszy tekst :)

>Wygląda na to że Ciebie i mnie ta dyskusja interesuje bardziej niż
>Krzysztofa skoro sie nie odzywa...

na to wyglada :)
pewnie oprocz nas nawet nikt nie czyta tego watku haha

>Oczywiście. Powiem więcej: na rozszerzonej Win95 w ogóle sie nie da
>zainstalować.

rozumiem ze masz na mysli ze "na rozszezonej partycji nie moga byc pliki
startowe win95 czyli io.sys i msdos.sys" a i nawet co do tego nie mam
absolutnej pewnosci, moze i jest jakis sposob zeby te pliki wrzucic na
partycje rozszezona, trzeba by spytac pomocy technicznej m$ :)

>Czyli z tym wszystko jasne.

przynajmniej dla nas :)

>Tak nas widocznie czytają, że za dwa dni znów to same pytanie ;-))

a myslisz ze jak...

Jarek D. _JaR_ ICQ 14863536
http://www.nautilus.com.pl/jarek
jarek{at}3dart.com.pl (remove nospam.)