Re: HP czy LEXMARK

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 20:33:24 MET DST

Poczytałem sobie opinie grupowiczów i z tego można wywnioskowąć że Lexmark 5000
jest lepszy od HP690C. Oto przykład dlaczego nie można zawsze wierzyć temu co tu
piszą.
Osobi¶cie nigdy więcej nie kupie Lexmarka(do odsprzedaży jako firma równiesz).
Modelu 5000 nie znam i prawdę mówiąc nie chcę go poznawać. Gdzie¶ 2 lata temu
zaczeła sie moja przygoda z Lexmarkiem i rok temu się skończyła. Jako firma
dbająca aby klient był zadowolony musiałem wymienić kilka Lexmarków 1020, 2050
oczywi¶cie na HP i zostałem z badziewiem które musiałem sprzedać za bezcen a
nawet podarować.
Jedyną drukarkę Lexmarka którą przedałem i chwale jest OPTRA S 1650 (sieciowa,
laserowa, havyduty). A to jako¶ć wykonczenia też nie najlepsza jak na tą cenę.

Podam kilka powodów żeby nie być gołosłownym:
-Podajnik papieru w Lexmarkach 1XXX i 2XXX to badziew
-Drivery nie przytosowane do pracy w sieci, nawet z Lexmarkiem 7000 są problemy.