Re: cd-rom czyta wybiórczo :(<naprawde of-topic]

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 15:21:50 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <362f44a2.4301409_at_news.tpnet.pl>...
> Wojtek Deneka <devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:
[....]
>już czwórkami, jeżeli by się zgodzić z Twoją teorią.

Hle, hle :-D
>[...]

To juz szczyt chamstwa... brzydze sie takimi ludzmi i jeszcze malymi
literami wspolczuje P.Talajczyk ;-I
[.......]
>dla wyjaśnienia: ja zwracam się per Ty do Ciebie z dużej litery i nie

Mnie tez to ruszylo ptarz wyzej ^^^

>próbuję na siłe przekręcać nazwiska. co do wydziału elektrycznego na
>polibudzie to proponuję się przyjechać i 'sie zaciągnąć' na semestr
>czy dwa i dopiero wtedy na podstawie swoich doświadczeń wysnuć wnioski
>a nie na podstawie jakichś tam gów*o wartych anonsów zamieszczonych
>przez osoby mające uraz do ludzi z cz-wy.

Z z Lubina i nie mam do nikogo pretensji co studiuje jaki ma iloraz
inteligencji bo sadzac po postach niektorych osob "fachowcow" to raczej
poziom nie powiem jaki ....
Powoli te posty staja sie NTG i off topic...ciekwae dlaczego akurta teraz
nie ma tutaj pana G.Sz .???
[.....]
>tego nawet nie będę komentował. Silver też zdażył zauważyć kto włazi z
>buciorami w srodek dyskusji i nie potrafi panować nad swoimi słowami.

Ano zauwazylem ... nietolernacja po pierwsze, ubogie slownictow (zamiast
grac w Quake poczytajcie lepiej ksiazki najlepiej o dobrym zachowaniu i
polecam lekture Netykiety Newsowej !!!)

>na post Baśki zareagowały _trzy_ osoby, więc coś jednak w nim musiało
>być obraźliwego. teraz to właśne Ty małpujesz Baśkę. i znowu jesteś
>powodem off-topicu wymuszonego na mnie dla wyjaśnienia sprawy. :(
>pozosaje mi tylko mieć nadzieję, że to w koncu zrozumiesz.

Widac to jest bardzo zarazliwe...a fe afe jeszcze na mnie przejdzie.
P.S.
Polecam przeniesc te dyskuje na grupe pl.misc.rozwarzania.fanow.pani.basi
Robi sie smietnik...policzcie ile postow nieporztebnych sie narobilo :-o

Przy kazji P.Piotrze czy nie wiem pan dlaczego na grupie pl.rec.radio.cb
wyslalem dwa dni temu post i nie ukazla sie do teraz...a wysylam na comp. i
za sekunde juz jest ???
THX za jakies wysjanienia w tej kwestii.

Pozdrawiam.
Silver