Re: Komp sie nie uruchamia

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_vlo.waw.pdi.net)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 21:03:25 MET DST

Dnia 14 Oct 1998 14:02:50 GMT, kkoniec_at_mks.com.pl napisał:

>odlacz naprawde wszystko, razem z wyjeciem kart (ISA, PCI)
>zostaw tylko pamieci i karte grafiki (klawiature tez mozesz odlaczyc)
>czy wtedy dziala ? testuje pamiec ?
>jesli nie, to albo masz zla pamiec, albo cos z procesorem
>lub cos na styku proc <--> plyta

Bardzo prawdopodobne, ze do prawidlowej wspolpracy z cache'owym
celeronem konieczny bedzie upgrade BIOS-u.
Strona producenta: zapewne www.atrend.com.tw...

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____