Re: Komp sie nie uruchamia

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Wed 14 Oct 1998 - 16:02:50 MET DST

Marek Nastkiewicz <kane_at_Jan.mat.uni.torun.pl> wrote:
> Mam Celerona 300Mhz wersja A (z cachem) oraz ATXowa plyte bezzworkowa z
> chipsetem Intela LX (dokladniej ma oznaczenie ATC-6120). Plyta jest jeszcze
> czyscic CMOSa i nic. Probowalem tez odlaczyc wszystkie dyski i probowac
> uruchomic to bez nich (tak mi poradzil kumpel) i tez nic.

odlacz naprawde wszystko, razem z wyjeciem kart (ISA, PCI)
zostaw tylko pamieci i karte grafiki (klawiature tez mozesz odlaczyc)
czy wtedy dziala ? testuje pamiec ?
jesli nie, to albo masz zla pamiec, albo cos z procesorem
lub cos na styku proc <--> plyta

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl