Re: Komp sie nie uruchamia

Autor: Slawek (multicon_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 22:06:45 MET DST

Slyszalem 2 opinie 1. z LX celeron 128 cache nie chodzi, 2. chodzi. Ja mam plyte
Biostar M6TBA do 450 Mhz i celeron 333 L2 chodzi bez problemu na 400 Mhz. Moja
plyta ma kontrole pracy procesora. Jest o.k. Mam inny problem Mimo sterownikow do
Sound Blastera PCI 128 nie moge go wystartowac. Blad IOS przy starcie Win95. Czy
ktos wie co dalej oprocz nie bawienia sie w nowosci? Slawek