Komp sie nie uruchamia

Autor: Marek Nastkiewicz (kane_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 12:26:19 MET DST

Mam Celerona 300Mhz wersja A (z cachem) oraz ATXowa plyte bezzworkowa z
chipsetem Intela LX (dokladniej ma oznaczenie ATC-6120). Plyta jest jeszcze
o tyle ciekawa, ze mozna ja wylaczyc tylko programowo albo wyjmujac
wtyczke z gniazdka (Idiotyzm, nie?).
Po wlaczeniu docodzi do momentu gdy powinien byc test pamieci (pamiec
oczywiscie jest wlozona).Pojawia sie napis CPU MMX costam 98Mhz i koniec.
Na dole jest press DEL aby wejsc do setup ale to nic nie daje. Probowalem
czyscic CMOSa i nic. Probowalem tez odlaczyc wszystkie dyski i probowac
uruchomic to bez nich (tak mi poradzil kumpel) i tez nic.
Ludzie, POMOCY. I z gory dzieki za wszelkie sugestie.

--
pozdrawiam
Marek Nastkiewicz