Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 23:16:41 MET DST

Tak sobie czytam tę dyskusję... Nie wiem dlaczego negujecie możliwość
regulacji cd-romu "na oko". Oczywiście że da się to zrobić - sam tak
nie raz robiłem i wszystko działa ok. Często kompakt odmawia
posłuszeństwa, a jest po gwarancji i gdyby nie taka regulacja, to
można by go sobie powiesić na ścianie jako ozdobę, bo chyba nikt
takich rzeczy nie naprawia. Oczywiście zgadzam się z tym, że prawdziwa
regulacja, to regulacja na przyrządach, ale da się to zrobić i bez
tego. Trzeba tylko trochę wyczucia. Fakt, że to nie ta sama
dokładność, ale działa Ok. Czego chcieć więcej?

            PSz
        ICQ 8378653

ps. Mój kompakt (Acer 6x) po takiej regulacji działa b. dobrze, a
wcześniej były momenty, że zaczynał się walić. I co, miałem go
wyrzucić do śmietnika?